SkyLift

SkyLift, een NEN-13015 gecertificeerd liftbedrijf, met de garantie dat de liftmonteur met alle liftmerken overweg kan. SkyLift werkt met Service Select liftonderhoud overeenkomsten waarbij men kan kiezen uit basis liftonderhoud en uitgebreid liftonderhoud. De klant bepaalt wat hij belangrijk vindt! Naast periodiek liftonderhoud en assistentie bij de liftkeuring, kan men aanvullende diensten opnemen zoals GSM spreekluistersystemen, afkoop storingen, management van de periodieke liftkeuring, aan- en afmelden van monteurs, ontvangen van prestatiegegevens en meerjarenonderhoudsbegrotingen. SkyLift beschikt over een meldkamer die 24/7 bereikbaar is. In geval van een calamiteit of opsluiting zijn de monteurs binnen 60 minuten ter plaatse. Wanneer er iemand is opgesloten in de lift, wordt de persoon via de spreekluisterverbinding door medewerkers te woord gestaan en op de hoogte gehouden van de reparatievorderingen. Liftonderhoud is altijd gericht op veiligheid, betrouwbaar functioneren en het voorkomen van reparaties en storingen. In geval van storingen en calamiteiten is de monteur van SkyLift altijd snel ter plaatse. Zeven dagen in de week en vierentwintig uur per dag is de storingslijn van SkyLift beschikbaar.

Offertes liftonderhoud aanvragen